Vielä täällä..

Jahapp.. "Taas täällä??!" frågade en utländsk skötare nyss..
"Vielä täällä" svarade jag...

Så är det. Fortfarande här. Vart skulle jag ha åkt? Hem? Nejdå, imorgon kommer gastroenterologen och pratar med mig. Idag var en specialläkare in och undersökte lungor och hjärta, kände på magen + intervjuade mig om allmäntillståndet. Sa som det är, att det tyvärr försämrats. Igår var en dålig dag. Många wc-besök och mer knip i magen, uppsvullen och stick i sidan. Natten var inte bra den heller. Vaken massor och stördes av det ena och det andra. Grannen som skulle på wc, jag som behövde på wc, nån som låg ute i korridoren och ropade m.m... Jag hoppas innerligt att denna dag blir lättare.

Magnus var hit igår också. Det var trevligt även om det var synd att jag mådde så dåligt just då. Jag fick öppna postpaket från Wish iaf 😁 Det var ju skoj!


Blodprovsvärdena lite bättre idag. Får hoppas de orkar bli ännu bättre. Nu har jag ätit lunch och ska kolla TV en stund tror jag. Saknar sonen.. 😟

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Stomipåse-överdrag!

Postpaket!

Läkarbesöket och shopping