Fredag 6.3

Först: GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN! ❤️

Nu har det gått ca. en månad sedan jag var till Vasa och pratade med kirurgen. Idag ringde jag till sjukhuset för att meddela mitt svar ang operationen. Jag samlade mod till mig och väntade snällt i telefonkön till kirurgiska, innan jag blev omkopplad till dagsjukhuset. Där pratade jag med en sköterska som hänvisade till gastroskötaren, vilket i sin tur betyder att jag får ringa pånytt på måndag morgon mellan kl. 8 och 9. Suck. Jag som äntligen hade beslutat mig för att ringa. Men nya tag på måndag 👍🏼 Om någon funderar vad mitt slutliga beslut blev, så kan jag meddela att jag INTE kommer att genomgå j-pounch operationen.

Två mars-grejer jag börjat med är:

1. Fotoutmaningenmars2020 på Instagram (följ mig på denenaheidi)

2. Lår-rumpa utmaning på 30 dagar

Båda går bra 😊


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Stomipåse-överdrag!

Postpaket!

Läkarbesöket och shopping