Dag 13.

Jag trodde då aldrig att jag skulle bli kvar så här länge. Hade nog hoppats på hemfärd redan för många dagar sen, men inget har ju gjort mig så pass frisk att det ens skulle ha varit ett alternativ. Hemsk natt och förmiddag idag. Mer ont i magen och panik till wc. Det här börjar vara olidligt. Hatar situationen som den är nu. 


Mamma och Kevin kom på besök och vi spelade spel och hade lite picknick 😘 Älskade älskade son, vad jag saknat dig!! 💓


Testar hur det blir med påsen. Ja-a.. Det blir ju annorlunda... men bra. Får man hoppas. Åtm blir jag av med den ständiga värken och alla panikartade wc-besök. Kan knappt föreställa mig hur det kommer kännas/vara.

Oroar mig förstås inför operationen som är en ganska stor en. Idag skall stomi-placeringen ritas ut på magen, och från midnatt måste jag vara nykter. Jag har ingen här när jag åker in till op, men det är så jag vill ha det. Tror jag. Sen är mamma och Magnus troligen på plats efter uppvaket. Undrar hur groggig man är då..?

Kommentarer

  1. Tänker på dig! 🙏❤
    Kram Linnéa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade helt missat din kommentar! Tusen tack för omtanken ❤️

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Postpaket!

Dag tre på sjukhuset...

Stomipåse-överdrag!