Nyheter från avd T3

Hej!

Först och främst:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA 💓 Önskar dig en fin dag i Spanien!



För det andra: Uppdatering av läget...
Fortfarande trött trots lugn natt. Jag vaknade av mig själv flera gånger.. Vet inte varför.

Hb 83 och CRP 28. Lite sämre än igår, men jag skulle inte stirra mig blind på dem, kanske mer fokusera på leukocyterna som faktiskt hade gått ner lite till det bättre 👍🏼 Om än marginellt. Blodtransfusion får jag när/om hb far ner till 80. Kanylen har vi fått byta ställe på igen.. Den gjorde ont och funderade inte som den skulle. Den var påväg ut också... Så nu hoppas vi att den ska funka.

Jag ligger bara och slöar hela förmiddagarna. Är trött och magen rör sig även om den är betydligt bättre och lugnare än tidigare. Den har fungerat mer normalt idag och blött betydligt mindre. Borde ju glädjas över det. Och det gör jag nog.. Men är ändå fundersam på hela magen och framtiden. Vet ännu inte om det är Remicade som fungerar eller om det är nån effekt av Bioresonansen som utförs på distans, men vad det än är så är jag tacksam för lindring.

Kl.12

Nu har läkaren rondat mig. Cytomegalovirus-medicinen avslutas nu. Kortison iv blir kortison i tablettform, och ny dos Remicade imorgon. Han hade hoppats på bättre respons av medicinerna, men vi försöker ännu med en till dos och hoppas det ska vända drastiskt till det bättre 🙏🏼 Mina förhoppningar är små, men de finns och jag håller hårt i dem. Men han sa också att man inte kan vänta hur länge som helst då tarmen är så inflammerad.

Nu är jag mätt igen och ska vila lite på maten. En siesta så att säga 😊



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Postpaket!

Dag tre på sjukhuset...

Stomipåse-överdrag!