Sjukhus eller inte?

Vaknade med ont i magen och behov att att gå på toaletten. Som vanligt. Jag funderar seriöst på att åka in till sjukhuset och kolla mina värden och ta reda på om jag borde läggas in på dropp eller inte. Jag börjar bli rätt trött och svag här hemma eftersom det mesta bara åker rakt igenom min kropp och jag knappt kan äta eller dricka nåt utan att det sätter igång systemet och kramperna. Men det är svårt att ta ett sånt beslut. Speciellt på helgen när man vet att resurserna på sjukhuset är begränsade, plus att det inte är nåt trevligt ställe att spendera helgen på...
Vi får avvakta och se hur det känns under dagen. Har iaf fått på mig lite smink idag så det är rätt stora framsteg ☺️ Nu är det bara kläderna kvar...


Uppdatering: Jag fick på mig kläder och hittade dessutom liiiite energi för att sätta igång en tvättmaskin och plocka upp lite här hemma. Sen orkade jag också delta i att förbereda maten lite. Vi får se vad jag kan äta sen, men en köttgryta har jag varit så sugen på länge så det blir dagens middag. 


Kändes såå skönt att kunna gå! Att inte ha ont i magen för en stund! Men glädjen varade inte länge tyvärr.. För snart började magen krampa igen.. jag överansträngde väl mig nu då... 😞

Kommentarer

  1. Önskar så att di får börja må bättre snart !! Kram ❤️// Maria J.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du för omtanken 💖🤗 Det hoppas jag också..

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Postpaket!

Dag tre på sjukhuset...

Stomipåse-överdrag!