Sunday utan sun

För de som inte läste uppdateringen av gårdagens blogginlägg, kan jag upprepa att jag hamnade byta rum igår kväll. Jag fick en rumskompis på 70 år som är riktigt trevlig. Vi har bl.a liknande sjukdomserfarenheter och gemensamma bekanta (bl.a. hennes dotter).

Söndag morgon och jag har sovit helt okej. Vaknade några ggr pga grannens pipande dropp och mätningar de kom och gjorde.. Men annars helt bra. Magen var lite lugnare i morse, så jag hoppas det svänger mot det bättre nu. Hoppas vågar man ju knappt, men man måste ju hålla fast vid något.

Väntar på att mamma och vännen Charren skall komma och hälsa på! Kul skall det bli!
Jag har t.o.m städat upp mig med fina söndagsbyxor idag.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Postpaket!

Dag tre på sjukhuset...

Stomipåse-överdrag!