Ett steg fram, två steg bak...

Har varit i dålig form och inte orkat skriva och uppdatera. Hade en bättre dag igår. Fick bort näs-magslangen och dräneringspåsen. Men idag efter att jag fick äta flytande kost igen, spydde jag förstås. Ett bra tag efter lunchen mådde jag pyton och till sist kunde jag inte hålla emot länge. Det är så FRUKTANSVÄRT att må så här illa hela tiden. Över EN VECKA nu! Frågade lite råd på FB, ang komplikationerna efter en ileostomi operation, och fick till svar att det fanns andra som jag, men nu får det nog liksom räcka. Jag har nog snart rekord i dagar nån mått illa efter op. Suck... Man vågar ju knappt vara uppe och röra sig, och det påverkar ju i sin tur också återhämtningen.



Jag kämpar vidare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Förkyld trött mamma

Dag tre på sjukhuset...

Stomipåse-överdrag!