Före-efter

Hej!

Före jag blev inlagd på sjukhus och stomiopererad, låg jag mest på soffan. Gick mellan soffan, medicinskåpet i köket och wc:n. Idag slog det mej att jag gör exakt samma sak nu efter operationen! 🙈 Men denna gång är det inte med kramp i magen och kallsvettningar, för att hämta medicin eller för att värma värmedynan.
Den här gången är det för att unna mig nåt gott i köket, tömma min räddare Örjan och vila på soffan för att samla krafter och ge min kropp tid att läka efter den stora operationen. I mångt och mycket samma aktivitetet, men av andra orsaker alltså 👏🏼🤗

Hade nyss svärmor på besök. Så go och fin 💞 Nu är det dags att börja kolla på maten.. Idag blir det kyckling på nåt sätt.. 😊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Stomipåse-överdrag!

Förkyld trött mamma

Dag tre på sjukhuset...