Mer kraft!

Igår körde jag bil för första gången sedan operationen. Det gick riktigt br . Nästan bättre än att sitta med som passagerare. Man spänner sig nog mindre tror jag när man själv har kontroll över hur och var man kör.


Jag spenderade dock inte så många minuter på stan. Jag shoppade två t-skjortor och ett par byxor åt fästmannen. Det räckte riktigt bra. Då var jag klar med traskandet i butiker. Idag hamnade jag dock till stan igen pga byxbyte. De första föll honom inte i smaken. Jag erkänner att det var en liten chansning att ta dem, och att de inte alls passade honom, så fair enough att jag hamnade att byta dem idag 😊

Nu har jag sopat löv, diskat, lagat mat, ätit och tvättat kläder, så nu blir det en lugn stund med lite sudoku 👍🏼


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Förkyld trött mamma

Dag tre på sjukhuset...

Stomipåse-överdrag!