Nervöst biobesök

Igår var jag och M på bio. Första gången sen operationen och det var faktiskt lite nervöst.. 🙈 Jag satt ofta och kände så allt var lugnt med Örjan.. Att få läckage på bion skulle inte vara så trevligt.. Men det gick bra! Jag hade varit till stomiskötaren på dagen och fått pasta runt stomin för att täppa till gropen (öppningen där stomin lossnat lite) ordentligt. Den påsen jag fick då har jag fortfarande på! Hon sa att jag kunde ha den två dagar om allt känns ok. Har varit en lugn natt och morgon så jag hoppas den håller måttet ännu en natt 🤞🏼

I morse kom fina kollegan L på besök och det var ju lika trevligt som alltid 💞 Nu ska jag snart till stan på lite ärenden och en kaffedate med väninnan C 🤗 Skall söka vinterskor åt sonen och halloweenklädsel till torsdag då vi skall på party till L 🎃🕷️🕸️🦇👻 Ser så fram emot det! Borde handla ingredienser till lite halloween - snacks också..

Ha en fortsatt fin dag i solen!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Stomipåse-överdrag!

Förkyld trött mamma

Dag tre på sjukhuset...