What's up med det nya baby hair-modet??!

Igår fick jag en ny frisyr a'la Magnus dotter. "Space buns" blev det, och jag njöt av varje sekund hon rörde mitt huvud 😊 Finns det nåt mycket skönare än att vara hos frissan eller bli frisserad hemma? Aaah...

Vad tycks? 

Under tiden jag blev friserad fick jag veta att nyaste hårtrenden är att fixera "baby-hår" mot tinningen, pannan eller kinderna?! Vad är det för otroligt fult mode? Ser ju inte klokt ut! 🙈 Detta är ju min personliga åsikt, men alltså whaaaat??! Om nån har annan åsikt och vill förklara vad som är så snyggt med det hela så är ni välkomma att förklara detta för mig. Det ser ju ut som om man svettats på gym och små hårstrån fastnat i pannsvetten.. Usch. Googla så får ni se!

Igår var jag också till stan för första gången efter op. Jag skulle köpa en ny jacka åt sonen (som för övrigt är sjuk i feber och lös mage ☹️) och ett par mjuka byxor till mig själv. Jag hade mamma med som chaufför 👍🏼  Vi gick in till Cubus och H&M och hittade nästan genast det jag skulle ha, men ÄNDÅ var det jättejobbigt! Fick bl.a. ont i ryggen och var tvungen att sätta mig ner och vila en stund i ett provrum. Märktes alltså rätt tydligt att det var för tidigt för mig att gå på stan 😔

Nu är det soffhäng som gäller idag 👌🏼


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Stomipåse-överdrag!

Förkyld trött mamma

Dag tre på sjukhuset...