Tacksam för en bra natt!

Åh, så skönt! Hela natten i säng utan att besöka toaletten 🙏🏼😁 Visst har jag vaknat några gånger - men inte behövt gå upp. Så otroligt mer utvilad jag känner mig!
Örjan har varit lugn och snäll. Hollister-påsen har jag ännu på mig (andra dygnet), och den känns så trygg och bra. Tänkte igår att det borde ju finnas en Sensura Mio-påse med konvex platta.. Tycker jag sett bild på en sån nånstans.. Det vore ju bra. Då skulle jag få påsen jag tycker är snyggast och mest praktisk, samtidigt som jag skulle få plattan som hittills fungerat bäst - utan läckage. Skall undersöka saken före jag ringer stomiskötaren idag. Hon svarade inte igår.

Idag skall jag ta ner jullådan från vinden, kanske hänga upp en julstjärna eller två, och sen på fredagscafe med sonen när han slutat skolan.

Önskar er en trevlig...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Stomipåse-överdrag!

Förkyld trött mamma

Dag tre på sjukhuset...