Back on track

Hej!

Förkylningen har lagt sig och jag är back on track 😊 Eg är jag i rätt bra skick just nu, men tanken på att jag skall tillbaka i jobb efter november (typ två veckor kvar!) skrämmer mig faktiskt lite... Det är främst tanken på att klara av de fysiska utmaningarna som gör mig lite osäker...
Den 21 november skall jag till stomiskötaren så då får jag se hur det känns. Om jag behöver mer sjukledighet eller om jag fixar att börja jobba.

Har haft några få problematiska nätter med Örjan de senaste dagarna, men inget märkvärdigt. Nåt början till läckage typ. Konstaterade igår att jag kanske bör testa att byta till nytt bandage strax innan läggdags, så känns påsen mer hållbar och natten mer säker då jag kan sova lugnare 👍🏼 Inatt har allt fungerar felfritt! Jag böt igår kväll och jag har inte ens vaknat för att gå upp på toaletten en endaste gång. Tror också att vad, och när, jag äter på kvällen spelar stor roll för hur natten blir.

Idag är jag ensam heeeela långa dagen 😁 Sonen har eftisverksamhet han går på måndagar och tisdagar, och sen cyklar han till sin pappa, och sambon skall till grannstaden på en del ärenden direkt efter att han slutat jobbet. Så skönt! Vad skall jag hitta på?? Tips? 🤗
Jag skall åtm fortsätta med min dörrkrans som jag påbörjade igår. Ni skall få foton idag 📸
Sen skall jag också göra nån god lunch åt mig.. Kanske kolla lite julklappar... 🤶🏻🎁🎄

To be continued...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Stomipåse-överdrag!

Förkyld trött mamma

Dag tre på sjukhuset...