Black friday

Hej alla!

Black friday är här men jag tycker snarare vi skall kalla den white friday med tanke på att vi äntligen har fått lite snö och ljus nu!
Jag har varit så himla trött och nere pga mörkret de senaste dagarna.. Fy så trist det har varit! Men nu är ljuset här 😁

Idag hade jag äran att gå på sonens adventsfest. Mysig morgon med fina julsånger och tända ljus 🎶🕯️


Nu är det barnfri helg som gäller och snart skall jag dra med sambon på shopping i stan. Vi behöver helghandla lite, och kanske kika på en och annan julklapp... 😉🎁
Sen vet jag inte vad mera helgen har att erbjuda.. Tips? 🤷🏼‍♀️

Igår var jag på julfest med kollegorna och det var en trevlig kväll med mys och många skratt 😁 Julmat och paketleken + en del andra lekar. Jag som älskar lekar och spel! Perfekt!


Blev en "after party-drink" på Delhi House med chefen och kollegan L sen 👍🏼🥳
Tack för mig!

Idag har jag fixat en adventsljusstake och så har alven Alvin flyttat in hos oss! Som tack för att han får bo hos oss i december, hade han med sig en present till K som han hade gömt i hans rum 😍
Skall bli så kul att hitta på bus med honom 🙈😉

Stomin mår bra och jag likaså. Glömmer t.o.m bort att jag har stomi ibland 🤗 Så allt väl på den fronten.

Kram på er! ❤️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Stomipåse-överdrag!

Förkyld trött mamma

Dag tre på sjukhuset...