Konvex platta

I torsdags var jag till stomiskötaren och visade upp Örjan 😊 Allt ok och jag börjar jobba i december! 🙊 Känns lite oroligt men spännande. Går förhoppningsvis bra 🙏🏼

Jag fick också hem provpåsar av Sensuro Mio Light Convex och idag testar jag den för första gången. Känns ok hittills. Jag har förr testat Hollisters konvex-påsar, och fick i torsdags fler av dem. Konvex-plattor känns säkrare än de med vanlig platta men Hollister har tyvärr också egenskaper jag inte gillar... Som t.ex. prasslandet och att den inte går att förminska genom att hänga upp med kardborreband.

Sensura Mio VS Hollister

Har haft en bra helg annars. I lördags var jag och Magnus dotter till min syster som byggt fähus för dikor tillsammans med sin fästman. Vi fikade och tog selfies med kossorna. Några fick också nya namn 😁🐄 Här är Ulla och jag...



Jag får fortsätta senare. Nu ska vi iväg på café hela högen.
............................................

Okej, tillbaka från café. Barnen hade varit så duktiga med sina hemmasysslor att vi lovat dem café-besök i helgen 👍🏼😊
Jag tror det var uppskattat.


Igår kom lite mer julpynt upp hos oss. Lite ljusslingor ute och i killarnas rum. Måste ännu hitta nåt att pynta tjejens rum/fönster med...

Jag testade också årets Blossa-glögg och jag tyckte den var helt okej. Den var stark, men helt drickbar 😉


Nu är sonen hos en kompis och vi andra myser med egna intressen på hemmaplan 😉 Spel, blogg, pussel och sånt...

Trevlig söndagkväll ❤️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Stomipåse-överdrag!

Förkyld trött mamma

Dag tre på sjukhuset...