Helgens bravader

Hej!
TĂ€nkte jag skulle blogga lite nu i reklampausen av Dr. Phil 😊

LĂ„nghelgen som gick var en lĂ„ng en. Åtm kĂ€ndes det sĂ„. Fredagen var Finlands sjĂ€lvstĂ€ndighetsdag och den firades med pysslade flaggor och slottsbalen pĂ„ tv förstĂ„s. Alltid lika trevligt att kolla vilka vackra (och mindre vackra) kreationer gĂ€sterna kommer klĂ€dda i. I Ă„r tyckte jag fokus lĂ„g pĂ„ blĂ„tt och spetsĂ€rmar. Vi hann ocksĂ„ till ishallen Kristallen hĂ€r i stan dĂ€r vi kollade sambons hockeymatch. Ishockey Ă€r ju Ă€ndĂ„ Finlands nationalsport 😉


PĂ„ lördagen hade sambons son turnering och sen blev det julfest för min och sambons del. Det var hans jobb som hade julfest och det var en helt trevlig tillstĂ€llning. Jag kĂ€nde ju knappt nĂ„gon dĂ€r sĂ„ tiden blev kanske lite lĂ„ng ibland, men trevligt med julfest vi bĂ„da kunde gĂ„ pĂ„ iaf đŸ€¶đŸ»đŸŽ…đŸŒ  Vi hade min syster med pojkvĂ€n som övervakade barnen tills vi kom hem. Tack ❤️
Söndagen blev en rĂ€tt lugn dag med pizza och pepparkaksbak 😊


Sen har ju nissen/alven Alvin varit framme om nÀtterna ocksÄ. Hittills i december har han hittat pÄ bl.a dessa bus..







Undrar vad han hittar pĂ„ nĂ€sta natt..? 

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

Förkyld trött mamma

Dag tre pÄ sjukhuset...

StomipÄse-överdrag!