Vardagen..

Hej!

Nu är det längesen jag skrivit, men det blir väl så när vardagen flyter på och inget speciellt händer..

Sonen har dock mått dåligt från och till en period nu så det är under utredning. Kanske laktosintolerans eller glutenintolerans... Äter laktosfri kost nu för att se om det ändrar nåt.

Jag har jobbat mer och tycker det går helt okej 👍🏼

Testar fortfarande ut vilken påse jag vill ha som komplement till Sensura Mio. Lutar nog mot Hollister eftersom den känns mest säker och huden gillar den bäst. Stör mig bara då jag inte gillar dess material och utformning vid tömning.... Skall ännu prova de olika alternativen några ggr till för att vara säker på vilken jag vill ha intyg på. Testade en tvådels påse igår och idag, men den böt jag bort nu på e.m. Den står ut för mycket på magen, och jag tycker det känns skönt och fräscht att byta och tvätta under plattan oftare än 1-2 ggr i veckan.

Alven Alvin hade igen nissebusat när K vaknade i morse. Denna gång åkte han kälke i trappan 🤭🛷❄️


Inte många nissebus kvar nu innan han åker hem... Få se vad han hittar på inatt...

Nu skall jag börja på med middagsförberedelserna och njuta av de kardemumma-småbröd jag bakade idag 😛


Ha en riktigt fin dag trots det trista vädret!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Stomipåse-överdrag!

Förkyld trött mamma

Dag tre på sjukhuset...