Bort med pyntet

Hej! 


Sitter och funderar om det är dags att ta bort resten av julpyntet idag.. Jag är en sån som gärna pyntar till jul (men absolut inte för tidigt) för att sedan gärna plocka bort ganska snabbt efter julhelgen. Det är nästan så att jag gärna skulle ta bort allt juligt redan innan nyår och istället pynta till nyår med glitter och guld. Så tror jag att jag gör nästa år! 😊

Kan tycka att det är tråkigt att ta ner julstjärnorna dock.. De är ju så fina och stilrena på nåt sätt.


Idag var jag till stan på café med min fina vän och kollega Lenita 🖤 Tack för sällskapet 🥰 Sen hämtade jag ut mera stomimaterial. Hollister-påsarna fick jag med mig hem, men de andra (Coloplast) hade inte kommit ännu. Imorgon efter nattskiftet skall jag på blodprover, men fråga mig inte vilka för jag har ingen aning. Det lär visa sig. Sen tillbaka till jobbet på personalmöte. Bra med lite program. Har haft flera lediga dagar nu. 

Nu ut på promenad. Som jag lovat Lenita 😉

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Stomipåse-överdrag!

Förkyld trött mamma

Dag tre på sjukhuset...