Carpe Diem

Detta mörker. Varför? Människor blir ju bara deppade och trötta av mörker. Klockan är nästan 10 och det är fortfarande dunkelt ute. Suck...


Idag startade jag dagen med frukost rätt tidigt i hopp om att jag skulle vakna till och känna mig pigg och redo för dagen. Hade kört sonen till skolan kl. 8 (pga den hårda blåsten) så hade ändå kravlat mig upp ur sängen tidigt. Kan väl inte säga att jag känner mig piggare direkt, och inte redo heller, men "carpe diem" gott folk. Carpe Diem.

På dagens program står

1. Laga lunch åt fästmannen
2. Hämta ut mera stomimaterial
3. Shoppa lite smink och hudvårdsprodukter
4. Hämta sonen från skolan
5. Spela spel med sonen (som jag länge lovat)

Bara nöjen alltså 😁

Carpe Diem ❤️


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Stomipåse-överdrag!

Förkyld trött mamma

Dag tre på sjukhuset...