God fortsättning på 2020!

Hej och god fortsättning på det nya året!

Så skönt att julstressen är över och vardagen tagit vid. Men.. Vad är detta för en vinter? Barnen kan ju inte ens gå till pulkbacken här nära eftersom det inte finns nån snö! Visst, det är skönt att inte behöva skotta snö, och lättare är det för barnen att cykla till skolan, men nåt mer nöje än så bidrar inte denna snöfria vinter med.
Vi får verkligen hoppas på lite snö snart..

Nyåret spenderade vi hos min vän Charlotta och hennes familj. Jättetrevligt hade vi. Åt gott, drack gott, kollade JVM och stöpte nyårslyckor. Nån annan som gjorde det och vill dela med sig av resultatet? 😊 Brukar vara spännande. Jag fick nån typ av drake (som det ofta blir tycker jag). Drakar kan tolkas på olika sätt. Drömmar om drakar handlar om ens eldiga personlighet, andras ilska mot en eller rikedom och framgång. Jag väljer att tolka nyårslyckan som ett tecken på strävan mot framgång på alla områden 😁🍀

Inatt skall jag i jobb. Skönt ändå att jag får sova på nattskiftena 👍🏼 Örjan mår bra och allt funkar problemfritt sen jag började med konvexpåsarna. Nervös över samtalet med kirurgen snart, men som jag tidigare e sagt så är jag inte redo för operation och nedläggning ännu. Kanske aldrig. Vi får se.

Här kommer lite bilder från nyår och min vardag 😊🥂








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Stomipåse-överdrag!

Förkyld trött mamma

Dag tre på sjukhuset...